kapadokya balon turu

İş arkadaşlarım ile birlikte hafta sonu için Kapadokyada otel rezervasyonu yaptık. Günün erken saatlerinde kahvaltımızı yaptıktan sonra yola çıktık. Otelin önüne geldiğimizde güzel bir tatilin bizi beklediğini anlamıştık. Bavullarımızı ve eşyalarımızı bıraktıktan sonra arkadaşlarımın bana bir sürprizi olduğunu söylemişti. Bende herkes gibi heyecanlanmıştım. Otelin girişine indik ve bizi lüks bir araç eşliğinde yola koyulduk. Arkadaşlarım benim yükseklik korkumun olduğunu bildikleri için Kapadokya balon turuna gittiğimizi söylediler. Ancak bu şekilde korkumu yenebilirmişim.

Balonların olduğu yere geldiğimizde ne kadar söylesem de geri döndüremedim. Korkumu yenmem gerektiği için yapmakta istiyordum. Hem de eğlenceli bir deneyim olacağını düşündüm. Balonun içine geçtik ve arkadaşlarım bana sakin olmamı söylediler. O kadar heyecanlandım ki kalbim yerinden çıkacak gibi oldu Yanımızdaki deneyimli rehberle beraber balona bindik bize ilk olarak sıcak içecek servisi yaptılar.

Uçuş anı yaklaştığında balona verdikleri alev kamp ateşi gibi içimizi de ısıtıyordu. Balonumuz yükseldi ve uçuş görevlisinin bana güvenebilirsiniz demesi beni biraz daha rahatlatıp balonun keyfini çıkarmama yardımcı olmuştu. Bir buçuk saate yakın eğlenceli uçuşumuzda yanımızdan geçen beyaz kuşlar çok güzel süzülüyordu. Kapadokya Balon yavaş bir şekilde yere indikten sonra küçük bir kutlama ile uçuş sertifikalarınızı taktim ettiler. Güzel bir hafta sonu serüveni olmuştu.